utorok 3. mája 2011

Pocity.../MARRY B./

Prišiel a viac neodišiel ten pocit.
v mene lásky a jej moci,
opantal a neodišiel , len tak prišiel,
dotkol sa ma jemne, letmo a hoci
moja túžba a krok vpred vyšiel,
by si ho iný nevšimol,
mňa sa zmocnil ten krásny pocit,
zrazu z lásky moci ma prepadol.

Bála som sa, a mala som zvláštny pocit,
byť v ústraní, len načúvať jeho hlasu,
zmení sa niečo  v priebehu dlhej noci,
alebo znova okúsim tu krehkú krásu.....
strach,aby sa do rána nerozbila,
opakovane počula tú silu hlasu
a túžbu znova milovať,
bez ostychu a strachu počuť slová
..Mám ťa rád...

Ostať stále v opojení lásky,
aj keď prídu búrky a či vrásky,
cítiť  ako sa dotýkame obaja,
a vedieť , že všetko je len z lásky,
ak sa do lásky a nehy všetko zapája,
smieť zbierať spolu v poli klásky,
a ak sa tým ani jeden netaja,
že ľúbia sa od srdca a hlavne obaja.

Žiadne komentáre:

BubbleShare: Share photos - Create and Share Crafts

Super pohodička

Super pohodička
...keď som bola malá podcenovala som učel spánku , kľudu a pohody....Teraz mi je to vzácne a vyhľadávam to....CHRANTE SI ....TO:-) POHODA ..KLIDEK..TABAČEK....

KTO TU JE?

Ako bude, alebo AKO už JE...?

Zdroj: počasie