štvrtok 22. júla 2010

MILOVANA SPRCHA /MARRY B./

...hmmm...aj to sa občas stáva , sakra...horko, ...pot..
lepí sa mi koža a aj vlasy..a zase ma bolí hlava...
Voda studená mi tečie od hlavy po päty...cítim sa konečne fajn...
ten pocit zachvíľu odletí....
Sprcha sa zamnou zatvára...ách..zase tá otrava...zase mi steká pot po chrbáte..
a pomóc,..aj po zadku...chcem byť chvíku suchá...aspoň chvíľku krátku...
a o minútu pod nosom...a okolo úst sa mi tvoria kvapky...
pod pažou to ani nehovorím...ách ..zasa horím...a už mi vyschli aj potné kvapky.
Nie je to sranda prežiť takto deň, mokrá, upotená.....
hnusím sa sama sebe...a keby len!!!
Bože...to je zlý sen!
Pozriem telku, dám si kávu...a poriadne veľkú..
Napijem sa a vtom des...pot mi vyrazil na čelo...Bože..toto takto ďalej nejde,
Zase sa mi sprchy zachcelo...kričí..do mňa vlez!!!
KONIEC...mám toho plné oči...idem si celé telo zmočiť!!!!!

Žiadne komentáre:

BubbleShare: Share photos - Create and Share Crafts

Super pohodička

Super pohodička
...keď som bola malá podcenovala som učel spánku , kľudu a pohody....Teraz mi je to vzácne a vyhľadávam to....CHRANTE SI ....TO:-) POHODA ..KLIDEK..TABAČEK....

KTO TU JE?

Ako bude, alebo AKO už JE...?

Zdroj: počasie